Weer thuis

1 april 2018 - Zennewijnen, Nederland

Na een prachtige laatste zonnige dag in de Opito Bay, met enkele wandelingen met 'spectaculair views' moesten we toch echt afscheid nemen van de Kiwi Watch en de Tui vogel die ons dagelijks bezig hield met zijn deuntje en het geroep van de Kiwi in de nacht. Op de weg naar het zuiden viel vooral het verkeer naar het noorden op, met zijn allen Pasen vieren in Northland! Een prachtige stop bij het Uretiti strand (nabij Ruakaka) blonde duinen en zand zover je kan kijken. Nog even lunchen in Auckland en dan naar de luchthaven. De eerste vlucht ging rechtstreeks naar Dubai, 17 uur, en vervolgens nog eens 7 uur naar Amsterdam. Het is gewoon uitzitten! Eline stond ons, of eigenlijk Thijs 😊, op te wachten!! Gezellig weerzien! In Zennewijnen was alles OK, het regende met lage temperatuur. En nu ..... nagenieten en weer aan het werk......

Over een week ofzo sluiten we dit blog ..... het was leuk om te doen en contact te houden met het thuisfront op een manier dat niet de hele wereld kan meekijken ..... Liefs van Theo & Marita