Mount Cook

28 februari 2018 - Lake Tekapo, Nieuw-Zeeland

Christchurch is nog duidelijk aan het herstellen van de aardbeving van een aantal jaren geleden. Echt heel weinig te doen! Gelukkig de volgende ochtend de camper opgehaald en richting Geraldine vertrokken, een drukke weg naar het zuiden met een oninteressante omgeving. Pas toen we richting HW 79 gingen werd het landschap interessanter met glooiende heuvels, veel schapen en koeien. Uiteindelijk zijn we doorgereden naar Lake Tekapo, prachtig tussen de bergen. De campsite was een beetje druk, ook erg veel chinezen die met selfie-sticks rondlopen en bij elke plant of bocht een foto nemen. De volgende ochtend op tijd vertrokken naar onze volgende bestemming (50-60 km) nabij Lake Pukaki, eindelijk rust en weinig mensen, met uitzicht op een prachtige bergreeks waaronder Aoraki / Mount Cook! Heel bijzonder! Het weer trekt bij, want vanochtend was het maar 12 graden, maar in de middag was het lekker, zelfs buiten gegeten! Morgen gaan we ' hiken' !

1. A's:
    28 februari 2018
    Stunning, hope to see it for myself one day soon.
  2. Annemiek:
    1 maart 2018
    Wat een prachtige foto!
    En vandaag: Hartelijk gefeliciteerd!! Wat een bijzondere manier om een bijzondere verjaardag te vieren! Een heel mooie dag gewenst met de mannen!